8 клас Геометрія

12 березня 2020


Тема.   Многокутник і його елементи. Опуклі і неопуклі многокутники

§22, сторінка 155-158(Підручник)

1. Теоретичний матеріал (вивчити)☝



Ламана — це фігура, яка складається з певної кількості точок і відрізків, що послідовно їх сполучають.

Точки називаються вершинами ламаної, а відрізки — ланками ламаної.

Проста ламана — це ламана, котра не має самоперетинань.

Довжина ламаної — сума довжин її ланок.

Сторони ламаної не менші від довжини відрізка, що з'єднує його кінці.

Замкнута ламана — ламана, у якої збігаються кінці.

Многокутник — це проста замкнута ламана. Вершини ламаної називаються вершинами многокутника, ланки ламаної — сторонами многокутника.

Діагоналі многокутника — це відрізки, що з'єднують несусідні вершини многокутника.

 n-кутник— це многокутник з n вершинами.

Плоский многокутник — скінченна частина площини, обмежена многокутником.

Опуклий многокутник — многокутник, що лежить в одній півплощині щодо будь-якій прямої, яка містить його сторону.

Внутрішній кут опуклого многокутника при даній вершині — це кут між його сторонами, що сходяться в цій вершині.


☝ Будь-який кут опуклого многокутника менший за 180°!!!!!.

Зовнішній кут опуклого многокутника — кут, суміжний внутрішньому куту многокутника при даній вершині.





Сума кутів опуклого n-кутника дорівнює 180°(n – 2).

Сума зовнішніх кутів опуклого n-кутника, узятих по одному при кожній вершині, дорівнює 360° і не залежить від кількості вершин n.


Многокутник називається вписаним у коло, якщо всі його вершини лежать на деякому колі.

Многокутник називається описаним навколо кола, якщо всі його сторони дотикаються деякого кола.

2. Корисні задачі

➤Задача 1


3. З метою визначення рівня засвоєння теоретичного матеріалу пройдіть онлайн тест


18 березня 2020 року

Тема: Поняття площі многокутника. Площа прямокутника і прямокутного трикутника.

1. Опрацювати §23 сторінка 161-163(Підручник)
Скласти конспект теми у робочому зошиті з геометрії за планом
1) Що таке площа многокутника? Якою буквою позначається площа? Одиниці вимірювання площі? 
2) Що таке одиничний квадрат?
3) Основні властивості площі?
4) Що таке танграм?
5) Площа прямокутника (формула);
6) Площа квадрата (формула);
7) Площа прямокутного трикутника (формула).
8) Додаткове питання (усно) для зацікавлених. Математичні софізми стосовно площ. 


4. Самостійно опрацювати в зошиті N856, 858, 860

5. Тест Площа прямокутника і квадрата на сайті МійКлас



2 квітня 2020 року


Тема: Площа паралелограма
1. Візьми листок паперу і запиши формули, які ти вивчив на попередньому уроці
-Площа квадрата;
-Площа прямокутника;
-Площа прямокутного трикутника (звернув увагу, що площа прямокутного трикутника - це половина площі прямокутника?!!!)

2. Нова формула - площа паралелограма













Теорема (про площу паралелограма). Площа паралелограма дорівнює добутку його сторони на висоту, проведену до цієї сторони.

Приклад. Задача на застосування формули площі паралелограма



3. Обов'язково подивіться відео, в якому розв'язується цілий ряд задач на знаходження площі паралелограма.



4. Розв'язати задачі N 884, 885 (аналогічні задачам на відео 1,2);
N 894 (аналогічно задачі 3 на хвилині 4:00);
N 895 (аналогічно задачі 4 на хвилині 7:02)
З відео краще працювати покроково. Подивився першу задачу. Постав на паузу, та зроби аналогічну з підручника. Подивився наступну. Знов пауза. І опрацюй самостійно подібну. Якщо треба, перемотай і подивись знов.

5. Тест ДСР-4.2 Площа паралелограма на сайті МійКлас
(в кого виникають проблеми з тим, щоб потрапити в свій кабінет на сайті МійКлас телефонуйте мені. Я допоможу, але повторно НЕ РЕЄСТРУЙТЕСЬ!!!!!)


9 квітня
Тема  Розв'язування задач на знаходження площ чотирикутників
1. Сьогодні 0 16.00 онлайн зустріч (посилання на зустріч в чаті)
2. Після зустрічі опрацювати задачі  за готовими малюнками NN 1-3, 5-7.


3. Розв'язки зазначених задач, записати у зошиті.
4.  Вивчити формули

5. Записати самостійно такі самі формули для ромба

16 квітня 2020 року

Тема: Площа трикутника

1. Сьогодні в нас відбулися 2 онлайн уроки з геометрії
На цих уроках ми зробили аналіз домашньої роботи і розібрали нову тему
Якщо ви не змогли приєднатися до нашої зустрічі, то вам придется опанувати тему самостійно.
1. Прочитати §25 с.171-173. Розібрати всі розібрані задачі. Виписати в блокнот з формулами нові формули
2. Подивитися відео-урок

3. Розв'язати самостійно у зошиті №№918, 922, 923, 925
23 квітня 2020 року

Тема: Площа трапеції


1.Параграф 26. Вивчити формули площі трапеції
2. Розв'язати №946,948 або (для тих кому вони нецікаві,бо дуже легкі) дві задачі на вибір з достатнього рівня (крім тих, що розібралися на уроці).
3. Скласти ментальну карту до розділу 4 сторінка  155-178
Для тих,кого не було на уроці додаткова інформація за посиланням
або шукайте в інтернеті. Інформації з цього питання дуже багато.

30 квітня
Контрольна робота за темою: "Площі фігур"

Дякую всім учням, хто знайшов приєднатися до нашої онлайн зустрічі. Сподіваюсь, що наша робота була плідна і ви це відчуєте під час виконання контрольної роботи.

Основні формули за темою "Площі фігур" у  вигляді інтелектуальної карти, яку ми розробили разом на уроці

Чекаю від вас ваші варіанти. Найкраща карта замінить мій "шедевр"))))
Робота відкрита для опрацювання до 23 години 6 квітня
Спроб одна
Час роботи обмежено - 1 година 20 хвилин
Розв'язки задач, подібних задачам контрольної роботи, ми повторювали на нашій онлайн зустрічі 30 квітня.

7 травня 2020 року

Тема: Повторення. Подібність трикутників
За підсумками онлайн зустрічі 
1. Пояснення матеріалу. Систематизація і узагальнення. Створення ментальної карти за темою: "Подібність трикутників"
2. Розв'язали разом №507, 505, 503
3. Розв'язати самостійно у зошитах 3 задачі на вибір з № 598 по №608 ст.114. Але задачі різних рівней складності і тому відповідно "коштують"
№598 - №601 -2бб
№602 - № 605 - 3бб
№606 - №608 -4 бб
Задачі розв'язати і відправити мені фото до 12 травня.



Комментариев нет:

Отправить комментарий