13 березня 2020 року
Урок №1
Тема: Подібні доданки та їх зведення
§ 46 сторінка 225-226
1. Матеріал попередніх тем,який нам треба пригадати для засвоєння нової теми
Приклад
Спростимо вираз
5a⋅6b⋅(−0,3c)
Спрощуючи даний вираз, згрупуємо окремо числові та буквені множники.
Отримаємо:
Число −9 називають коефіцієнтом в отриманому виразі.
☝Зверни увагу і запам'ятай (вивчити все, що виділено жовтим маркером)
1. Якщо вираз є добутком числа та однієї або декількох букв,то це число називається числових коефіцієнтом (або просто коефіцієнтом);
2. Коефіцієнт зазвичай пишуть перед буквеними множниками;
3. Коефіцієнт такого виразу,як a або ab, дорівнює 1
4. Коефіцієнт такого виразу,як -a або -ab, дорівнює -1
2. Новий матеріал - Подібні доданки
Приклад
У виразі 3x−5x коефіцієнти доданків 3 і −5.
Вираз 3x−5x можна спростити, застосовуючи розподільний закон:
Доданки 3x і −5x відрізняються лише своїми коефіцієнтами.
☝Правило (вивчити напам'ять все, що виділено жовтим маркером)
1.Доданки, що мають однакову буквену частину, називаються подібними доданками.
Наприклад, подібними доданками є:
3x i 5x
-12 ab i 5ab
xyz i 10 xyz
2.Подібними доданками вважають також числа.
Наприклад, подібними доданками є:
-5 і 7; 11,5 і 12; 125 і -1
3. Щоб додати (звести) подібні доданки, потрібно додати їх коефіцієнти і результат помножити на спільну буквену частину.
Наприклад,
2,38 х -5,6 х = -3,22х3. Розв'язати самостійно в робочому зошиті
N 1251 (зразок з поясненням розв'язання схожих прикладів на сторінці 226 Приклад 2);
N 1257 (зразок з поясненням розв'язання схожих прикладів на сторінці 226 Приклад 3);
N 1261, 1262 (якщо забули як розкрити дужки,то натисніть на
⇰Відеоурок "Розкриття дужок"
Доступ до завдання буде відкрито до 15 березня 23:59.
⇰Відеоурок "Розкриття дужок"
4. Тест Розкриття дужок. Подібні доданки
знаходиться на сайті ➱МійКлас у кожного в особистому кабінеті.Доступ до завдання буде відкрито до 15 березня 23:59.
Спроб 2. Зараховується найкращий результат.
.
Після цього, я дам вам перевірочну роботу.
1. Пояснення нової теми " Ділення раціональних чисел" у форматі відеоуроку.
☝Правило (вивчити все, що виділено жовтим маркером)
1. Частка від ділення двох від'ємних чисел є числом додатним;
Щоб знайти модуль частки,треба модуль діленого поділити на модуль дільника.
2. Частка від ділення двох чисел з різними знаками є числом від'ємним;
Щоб знайти модуль частки, треба модуль діленого поділити на модуль дільника.
2. Розв'язати в робочих зошитах N1293, 1294, 1298, 1300, 1302
Термін виконання до 22 березня
3. Скріни виконаних робіт скинути мені в приватні повідомлення в Вайбер. В понеділок викладу файл з відповідями для самоперевірки.
N 1294
N 1298
N 1300
N 1302
2. Новий матеріал
Самостійно розв'язати в зошиті N 1308 (аналогічно номеру 1307), N 1309, 1311 (1,2) (приклади на всі дії). Щоб впоратися з номерами 1309, 1311 подивіться наступне відео пояснення
3. Контроль виконання. Фото розв'язків мені вайбер. Термін виконання до 12 годин 31 березня. Чекаю.
Термін виконання до 18:00 1 квітня. Спроб 2.
1 квітня 2020 року
На попередніх уроках ви вивчали як розв'язувати різні типи рівнянь. Але в реальному житті нас чекають не рівняння, а різні задачі, які ви і будете вирішувати за допомогою рівнянь. Тому в-першу чергу, вам потрібно навчитися складати рівняння або перетворювати задачу в математичну модель.
1. Прочитай уважно пояснення та рекомендації вчителя, після кожної задачі закріпи отримані знання на практиці - розв'яжи запропоновану задачу з підручника.
Відпрацюємо перші кроки (що позначити через х і як перетворити в математичний вираз всі умови прописані в задачі) і другий - складання рівняння.
4. Для того, щоб я могла зрозуміти, наскільки ви розібралися з даною темою, виконайте будь-ласка 10 хвилинний тест на сайті МійКлас.
Назва тесту Перевірка початкових знань за темою "Розв'язування задач за допомогою рівнянь"
Сьогодні дивилася разом з вами телетрансляцію уроку з математики. Мені сподобалося. Але ми трошки випереджаємо за темами. Тому, я вирішила, що сьогодні ми витратимо час на повторення. А далі будемо працювати синхронно з всеукраїнською трансляцією. І вам буде легше. Особливо тим, в кого не має надійного інтернету.
Після цього, опрацьовуєте завдання які, я надаю тут на "Наша Математика"
2. Розв'язати у зошиті наступні завдання
1. Перевірка домашньої роботи від 7 квітня ( номери 1353, 208, 209)
2. Передивись запис всеукраїнського телеуроку за темою: "Розв'язування задач на вартість"
Тема: Розв'язування задач на відсотки
27 квітня
Тема:
28 квітня
§54, сторінка 272-275
1.Пояснення нового матеріалу
2. Закріплення здобутих знань
Розв'яжи у зошиті наступні задачі:
1) Обов'язкові №1539, №1543, 1550 (всі задачі відповідають розглянутим в відео). Фото цих задач відправляти не треба.
2) Задача по бажанню №1552, 1553.
Розв'язання вправ на додавання і віднімання звичайних дробів
1. Почнемо з телеуроку
4 травня
Розв'язування вправ на множення звичайних дробів
§14, §15, §16
1. Домашня робота вже перевірена.
Хто не зміг розв'язати №44 пропоную розібрати розв'язки, які запропоновані на фото
2. Подивись запис відеоуроку
3. Для того,щоб якісно пригадати весь матеріал, подивись відео (або знайди в підручнику §14,§15, §16 ) і запиши у зошит основні формули і правила:
1. Як виконується множення звичайних дробів? (стор. 62, приклад 1)
2. Як помножити натуральне число на дріб? (стор. 62, приклад 2)
3. Як помножити мішане число на дріб? (стор. 62, приклад 3)
4. Властивості множення (стор. 63, приклад 4)
5 травня
Розв'язування вправ на ділення звичайних дробів
§17
1. Аналіз домашньої роботи
зробимо на наступному уроці, коли я побачу всі ваші роботи. Певні труднощі викликала задача №7. А також, по вашим роботам дуже видно,хто лінується дивитися відеопояснення вчителя. Тому дуже раджу, спочатку передивіться проаналізувати завдання для самостійного опрацювання,потім передивитися запис телетрансляції, і тільки після цього починати практичну частину,а саме: розв'язування прикладів і задач у зошиті. Всі завдання ви отримуєте аналогічні завданням,які розібрав вчитель на відео.
2. Запис телетрансляції уроку за темою:" Розв'язування вправ на ділення звичайних дробів"
Ознаки подібності на 2, 3, 5, 9, 10
1. Щоб пригадати матеріал, подивись запис телеуроку
2. Домашня робота на вибір
№38, 40 ст. 10, 56, 58 ст. 13 на 10 бб
№59, 61 ст.14, 10, 11 ст.29. на 12 бб
Роботу на 12бб присилають всі бажаючи.
Розв"язування вправ на додавання і віднімання раціональних чисел
1. Перевірка домашньої роботи
Робота Могильної Лізи 6-Г
3. Виконайте тест Розв"язування вправ на додаванняі і віднімання раціональних чисел на платформі МійКлас
В кого не має технічної можливості виконати тест, необхідно виконати вправи на сторінці 209 - 210 №1-№9. Відправити фото роботи для оцінювання. Термін до 14.00 13травня.
Розв"язування вправ на множення раціональних чисел
1. Нагадую, що до 14.00 ви маєте можливість виконати тест,який був заданий 12травня за темою:"Розв'язування вправ на додавання і віднімання раціональних чисел"
2. Повторення матеріалу.
В кого не має технічної можливості виконати тест, необхідно виконати вправи на сторінці 229 - 230 №1-№9. Відправити фото роботи для оцінювання. Термін до 14.00 15 травня.
Тема: Повторення. Розв'язування вправ на пропорції
2
16 березня 2020 року
Урок №2
Тема: Подібні доданки та їх зведення
(продовження)
§ 46 сторінка 225-226
1. Аналіз попереднього домашнього тесту Розкриття дужок.Подібні доданки.
Типові помилки
Увага!!!! Коефіцієнт - це тільки числовий множник!!!!
Приклад 1
Знайти коефіцієнт добутку
−x⋅(−m)⋅(−n)
−x⋅(−m)⋅(−n)
Зауважмо, що в даному добутку перед буквеними множниками записаний тільки знак «−». Це може бути тільки в тому випадку, якщо вираз множиться на −1. І множник −1 зустрічається непарне число разів. Отже, в результаті буде також знак «−».
Отримаємо:
−x⋅(−m)⋅(−n)=−1⋅x⋅(−1⋅m)⋅(−1⋅n)=(−1⋅(−1)⋅(−1))⋅x⋅m⋅n=-1xmn=-хmn
У цьому виразі коефіцієнт добутку, тобто числовий множник, дорівнює −1
Приклад2
Звести подібні доданки
-2,38х+7,1х-19,6х=х(-2,38+7,1-19,6)=-14,88х
2. Для самостійного опрацювання в зошиті N1252, 1257, 1261.
Робимо фото своїх розв'язків і до 18.00 наступного дня (17 березня) кидаємо мені в приват.Після цього, я дам вам перевірочну роботу.
17 березня 2020 року
Урок №3
Тема: Подібні доданки та їх зведення
−2,38x+7,8x−19,5x=(−2,38+7,8−19,5)⋅x=-14,08⋅x=-14,08х
4. Для самостійного опрацювання в зошиті N1264, 1266, 1270
Приклад рівняння (аналог N1270)
0,47х-0,5х+1,3х=15,24
х(0,47-0,5-1,3)=15,24
1,27х=15,24
х=15,24:1,27
х=12
5.Домашня самостійна робота на сайті МійКлас
18 березня 2020 року
Урок №4
Тема: Розв'язування прикладів
1. Обов'язково зробити самоперевірку N1264, 1266, 1270, які були для самостійного опрацювання на попередньому уроці. Якщо є помилки, виправити їх і з'ясувати причину.
2. Для самостійного опрацювання у зошитах.
Підручник "Завдання для перевірки знань N8" сторінка 229-230
Підручник "Завдання для перевірки знань N8" сторінка 229-230
3. Перевірочний тест на сайті МійКлас
Термін виконання до 21 березня 2020 року
Урок №5
Тема: Ділення раціональних чисел
§ 47 сторінка 230-231
☝Правило (вивчити все, що виділено жовтим маркером)
1. Частка від ділення двох від'ємних чисел є числом додатним;
Щоб знайти модуль частки,треба модуль діленого поділити на модуль дільника.
2. Частка від ділення двох чисел з різними знаками є числом від'ємним;
Щоб знайти модуль частки, треба модуль діленого поділити на модуль дільника.
2. Розв'язати в робочих зошитах N1293, 1294, 1298, 1300, 1302
Термін виконання до 22 березня
3. Скріни виконаних робіт скинути мені в приватні повідомлення в Вайбер. В понеділок викладу файл з відповідями для самоперевірки.
З
23 березня
по
29 березня
канікули!!!
Для тих, хто хоче підтягнути математику, або вийти на новий рівень, надаю корисні посилання.
2. Міжнародний математичний конкурс kangaroo
1) 2013 рік І тур 6 клас натисни тут
2) 2013 рік ІІ тур рівень Школярик натисни тут
3) 2014 рік І тур 6 клас натисни тут
4) 2014 рік ІІ тур рівень Школярик натисни тут
§ 47 сторінка 230-231
1. Перевірка дз уроку 5 (N1293, 1294, 1298,1300, 1302)
N 1293
а:в = -10; 13; -19; 1; -1; 0; -137; 19
N 1294
1) -0,4; 2) -4,128; 3) 6,5; 4) -5; 5) 3; 6)-4/15; 7)-21; 8) 2 16/17.
N 1298
1) -7/32; 2) 1 1/3; 3)5/6; 4) -4/7.
N 1300
1) 1,35; 2)-7,6; 3)-6,5; 4)-4,3; 5)-7/10; 6)2/15
N 1302
1)12; 2)-2 1/4; 3) -2 2/3; 4) -9; 5) 3; 6) -5/6.
2. Новий матеріал
N 1307
1) 2х-5х=0,57
х·(2-5)=0,57
-3х=0,57
х=0,57:(-3)
х= -0,19.
Самостійно розв'язати в зошиті N 1308 (аналогічно номеру 1307), N 1309, 1311 (1,2) (приклади на всі дії). Щоб впоратися з номерами 1309, 1311 подивіться наступне відео пояснення
3. Контроль виконання. Фото розв'язків мені вайбер. Термін виконання до 12 годин 31 березня. Чекаю.
§ 47 сторінка 230-231
1. Аналіз виконання прикладів, які були надані для самостійно розв'язання, виявив, що потрібно бути дуже уважним. Це головна причина всіх помилок. Краще такі довгі приклади виконувати по діям. Для самоперевірки - файл нижче
2. Продовжуємо працювати над темою.
Самостійно виконуємо в зошитах N 1310, 1311(3,4)
3. Фото робіт над номерами 1310, 1311(3,4) всім мені висилати не треба. Буду дивитися вибірково. Про те напишу в чаті.
4. Сьогодні вас чекає тест на сайті МійКлас ДСР-3 Ділення раціональних чиселТермін виконання до 18:00 1 квітня. Спроб 2.
Урок №8
Тема: Розв'язування рівнянь.
Діти, сьогодні в нас дуже цікава тема - Розв'язування рівнянь.
Цікава тому, що зараз ви опануєте прийом, який допоможе вам здолати яке завгодно рівняння і обійти місця, де частенько робили помилки. Так-так, не треба згадувати, як знайти зменшуване або дільник. Все набагато простіше.
І. Спочатку прочитай план розв'язання рівняння:
Щоб розв'язати рівняння потрібно:
1. Всі числа з невідомими розташувати зліва від знака "=";
2. Всі числа без невідомого розташувати праворуч від знака "=";
3. Зведи подібні доданки;
4. Знайди корінь рівняння.
ІІ. Тепер подивись відео, після якого ти зрозумієш як числа з невідомими розташувати зліва від знака "=", а як числа без невідомого розташувати праворуч від знака "=".Що мається на увазі.
ІІІ. Тепер треба запам'ятати правило:
Корені рівняння не зміняться, якщо деякий доданок перенести з однієї частини рівняння в іншу, змінивши при цьому його знак на протилежний.
ІV. На закріплення подивись зразок покрокового розв'язку рівняння в підручнику на сторінці 236-237
V. А тепер за зразком повчись розв'язувати рівняння по новому. Для цього виконай номери 1327 (усно), 1336.
3 квітня 2020 р
Урок №9
Урок №9
Тема: Розв'язування рівнянь (продовження).
1. Перевірка домашньої роботи
2. Новий матеріал
На попередньому уроці, ми з'ясували, що доданки можна переносити з однієї частини рівняння в іншу, головне, не забути поміняти знак доданка на протилежний.
Всі розібрали, що мається на увазі,коли кажуть частина рівняння???
Правильно. Коли дивишся на рівняння, записане у зошиті, знак "=" розбиває його на дві частини. Збоку правої руки, буде права сторона рівняння (там ми збираємо доданки без невідомого). Збоку лівої руки, буде ліва частина рівняння (там ми збираємо доданки з невідомим).
Але сьогодні ми йдемо далі.
Сьогодні ми будемо розв'язувати рівняння, в яких застосовується правило, яке ви розібрали на попередньому уроці і тільки що згадали, а також розкриття дужок і зведення подібних доданків.
1. Спочатку, відкрийте підручник і подивиться номер 1340 (розв'язано з поясненнями як зразок). Також детально пояснено розв'язання подібних рівнянь на сторінці 236-237.
2. Потім подивіться відеопояснення
3. Практична частина
Тепер ви можете переходити до практичної частини і самостійно розв'язати номери 1341, 1345. А хто відчуває в собі сили, може і з номером 1352 впораєтесь?
Тепер ви можете переходити до практичної частини і самостійно розв'язати номери 1341, 1345. А хто відчуває в собі сили, може і з номером 1352 впораєтесь?
Підсумок. Опрацювати в зошиті N 1341, 1345 (обов'язково)
N1352 за бажанням (високій рівень)
Фото робіт чекаю до 12 годин 5 квітня.
6 квітня
Урок 10
Тема Розв'язування задач за допомогою рівнянь
На попередніх уроках ви вивчали як розв'язувати різні типи рівнянь. Але в реальному житті нас чекають не рівняння, а різні задачі, які ви і будете вирішувати за допомогою рівнянь. Тому в-першу чергу, вам потрібно навчитися складати рівняння або перетворювати задачу в математичну модель.
Тому наша сьогоднішня мета - розібратися яку величину доцільно позначати через х і як всі умови, які прописані в задачі, записувати за допомогою математичних виразів з х. А також, почнемо з розв'язку простих задач.
На наступному уроці, ми систематизуємо задачі за типами і навчимося їх розв'язувати.
1. Прочитай уважно пояснення та рекомендації вчителя, після кожної задачі закріпи отримані знання на практиці - розв'яжи запропоновану задачу з підручника.
Відпрацюємо перші кроки (що позначити через х і як перетворити в математичний вираз всі умови прописані в задачі) і другий - складання рівняння.
Задача 1. У магазин привезли 160 кг кавунів і динь, причому динь було в 5 разів більше. Скільки кілограм було динь?
Розв'язок
За умовою задачі - два невідомих. Це дині і кавуни. Позначимо через х то, чого було менше.
Нехай кавунів х кг, тоді динь 5х кг
Складемо рівняння: х+5х=160
Запиши задачу у зошит і розв'яжи самостійно її рівняння. Не забудь записати відповідь.
Опрацювати самостійно у зошиті задачу 1364 с.244
Задача 2.У першій шафі було у 4 рази більше книжок, ніж у другій. Коли в першу шафу поклали 10 книжок, а в другу 25, то в обох шафах книжок стало порівну. Скільки книжок було в кожній шафі спочатку?
Розв'язок
За умовою задачі є два невідомих - кількість книжок в І шафі і кількість книжок у ІІ шафі. Тому теоретично можна позначити через х кількість книжок або в І, або ІІ шафі. Зверни увагу, де книжок було менше, то і будемо позначати через х.
Було в ІІ шафі х книжок,тоді в І шафі - 4х книжок.
Стало в І шафі 4х+10 книжок, а в ІІ х+25.
Складемо рівняння:
4х+10=х+25
Запиши задачу у зошит і розв'яжи самостійно її рівняння. Не забудь записати відповідь.
Опрацювати самостійно у зошиті задачу 1376 с.244
Задача 3. На заводі в трьох цехах працює 626 чоловік. У першому цеху працює у 2 рази більше людей, ніж у другому, а в третьому – на 142 чоловіка більше, ніж у другому. Скільки чоловік працює у другому цеху?
Розв'язок
За х позначимо кількість чоловік у другому цеху; тоді 2х – у першому; х+142 – у третьому. Рівняння: х+2х+х+142=626
Запиши задачу у зошит і розв'яжи самостійно її рівняння. Не забудь записати відповідь.
Опрацювати самостійно у зошиті задачу 1371 с.244
2. Для того щоб не залишилось незрозумілих моментів, подивись відеопояснення вчителя.
Загальна схема розв'язування задач за допомогою рівнянь
1) Уважно декілька разів прочитати і вивчити умову задачі.
2) Зробити скорочений запис або таблицю умови задачі.
3) Позначити за х одну з невідомих величин (меншу), виходячи із запитання задачі
4) Виразити всі інші невідомі величини через х.
5) Скласти рівняння.
6) Розв'язати це рівняння і перевірити знайдені корені рівняння на відповідність умові задачі (повертаємось до позначених невідомих величин)
7) Записати відповідь задачі.
3. Підсумок
За матеріалами уроку в зошиті повинні бути записи всіх задач разом з розв'язаними рівняннями і відповідями, а також N1364, 1371, 1376 с.244 підручника.
4. Для того, щоб я могла зрозуміти, наскільки ви розібралися з даною темою, виконайте будь-ласка 10 хвилинний тест на сайті МійКлас.
Тест буде відкрито для опрацювання з 10 години 6 квітня до 18 години 7 квітня.
Спроб 1.
До зустрічі на наступному уроці.
7 квітня
Урок №11
Тема: Розв'язування рівнянь (повторення)
Сьогодні дивилася разом з вами телетрансляцію уроку з математики. Мені сподобалося. Але ми трошки випереджаємо за темами. Тому, я вирішила, що сьогодні ми витратимо час на повторення. А далі будемо працювати синхронно з всеукраїнською трансляцією. І вам буде легше. Особливо тим, в кого не має надійного інтернету.
Тому, кожний ранок о 10 годині, ви дивитеся трансляцію чергового уроку.
Після цього, опрацьовуєте завдання які, я надаю тут на "Наша Математика"
1. Запис телетрансляції від 7 квітня.
2. Розв'язати у зошиті наступні завдання
1) номер 1353
2) номер 208,209 на фото
Якщо є бажання, то можна виконати і завдання, які запропоновані в кінці телеуроку.
3. Тесту на сайтіМійКлас сьогодні не задано
8 квітня 2020 року
Урок №12
Тема: Розв'язування задач за допомогою рівнянь
1. Перевірка домашньої роботи від 7 квітня ( номери 1353, 208, 209)
Фото з правильними відповідями буде викладено після перевірки ваших робіт
2. Новий матеріал
3.Опрацювати самостійно у зошиті за зразками пояснень на відео задачі 1371, 1372, 1377 (в допомогу подивіться наш урок від 6 квітня.)
10 квітня 2020 року
Урок №13
Тема: Розв'язування задач на вартість
1. Перевір якість виконання своєї домашньої самостійної роботи від попереднього уроку 8 квітня (задачі 1371, 1372, 1377)
3. Розв'яжи самостійно у зошиті задачі №213, 214, 215, 218, які є на фото нижче
Задачі для самостійного опрацювання підібрані у відповідності до задач, які розібрані у відео уроці.
Тому раджу працювати наступним чином.
1. Подивись першу задачу,постав на паузу і розв'яжи №213;
2. Друга задача - №215;
3. Третя задача - №214;
4. Четверта задача - №218
Урок №14
Тема: Розв'язування задач на рух
1. Перевірка домашнього завдання
2. Відеоурок
3. Розв'язати у робочому зошиті №1390 (усно), №1391, 1392.
Урок №15
Тема: Розв'язування задач типу "було-стало"
1. Самоперевірка самостійної роботи на попередньому уроці (№1391, №1392)
Зверніть увагу, що задачах на рух коротку умову можна записувати двома способами, а саме: схемою або табличкою
2. Обов'язково подивіться пояснення вчителя на відео
3. Тепер виконайте розв'язок трьох задач на фото (№217, 218, 219)
Обов'язково записати коротку умову і позначити,що є х!!!!
(якщо короткої умови не має - мінус 1 бал за кожну задачу)
Коротку умову до цього типу задач треба записувати у вигляді таблички з двома стовпчиками: "Було" і "Стало"
Фото розв'язаних задач чекаю від усіх учнів класу до кінця дня. Присилайте по мірі опрацювання.
15 квітня 2020 року
Тема: Розв'язування задач на відсотки
1. Вчора перевірила ваші роботи. Всі Молодці. Оцінки ви отримали.
Якщо залишилися питання, подивіться фото правильного оформлення і розв'язання цього типу задач.
2. Сьогодні ми розбираємо наступний тип задач. Якщо ви не встигли вранці подивитися телеурок, зробіть це зараз
3.Опрацюйте в зошиті з §24, №1388, 1389, 1403
на стор.246-248
Оформити розв'язки цих задач разом з короткою умовою і скинути мені фото у приватні повідомлення для перевірки. Термін сьогодні до 20.00.
17 квітня
Тема: Розв'язування задач геометричного змісту
1. Самоперевірка оформлення задач № 1388, 1389,1403, які ви розв'язували на попередньому уроці 15 квітня.
2. Запис телевізійного уроку за даною темою
3. Для закріплення отриманих знань, розв'язати у робочому зошиті №210,211, 212 з цього фото:
Оформити розв'язки цих задач разом з короткою умовою і скинути мені фото у приватні повідомлення для перевірки. Термін сьогодні до 20.00.
21 квітня
Тема: Контрольна робота за темою: "Ділення і множення раціональних чисел"
1. Виконати контрольну роботу до 20.00 24 квітня (п'ятниця).
Якщо дата дня вашого народження непарне число, то виконуй варіант 1, а якщо парне - то шукай на фото варіант 4.
Фото скинути до зазначеної дати мені в приват, обов'язково напишіть свій ВАРІАНТ!!!! і в дужках день народження ☺
Оцінювання -№1,2 по 0,5 балів, №3 - по 1 балу, №№4-7 і додаткове завдання по 2 бали. Максимальна оцінка 12 балів.
2. Завдання на сьогодні опрацювати телеурок за темою: " Перпендикулярні прямі. Паралельні прямі" або опрацювати §51 і §52 на сторінці 255, 259.
Основна мета: розібрати нові математичні терміни - паралельні і перпендикулярні прямі.
Щоб вам було легше перевірити себе в тому, наскільки ви розібралися з новими поняттями, то прочитайте в кінці кожного параграфа питання і усно спробуйте на них відповісти. Якщо ні одне запитання не викликало в вас труднощів, то, вітаю, ви розібралися з новою темою. Якщо - ні, то пошукайте відповідь у тексті параграфу. Я з'ясую як ви сьогодні впоралися з темою, по якості виконання практичних задач на наступному уроці.
3. Підсумок.
1) КР виконати до 20.00 п'ятниці 24 квітня і переслати мені фото. Обов'язково пишемо варіант і в дужках день народження)))
2) За новою темою подивитися телеурок або опрацювати параграфи 51, 52. І відповісти усно на питання в кінці параграфів. Застосовувати отримані сьогодні теоретичні знання будемо на наступному уроці.
22 квітня
Тема: Побудова паралельних і перпендикулярних прямих
1. Подивися телеурок
Побудова паралельних і перпендикулярних прямих
2. Для самоперевірки засвоєних знань пройди тест за посиланням
Тисни назву тесту ТЕСТ 51 Перпендикулярні і паралельні прямі
Спочатку ти побачиш на екрані гаджету назву тесту. Але початок тесту в самому кінці сторінки.
Прокрути сторінку до низу, поки не побачиш "ПОЧАТИ ТЕСТ"
Далі тебе чекають 8 запитань, на які треба відповісти. Після того, як пройдеш останнє завдання, натисни "ЗАВЕРШИТИ ТЕСТ"
Програма оцінить твою роботу і ти зразу її побачиш. Але наша мета не оцінка, а міцні знання. Тому натисни "ПЕРЕГЛЯНУТИ ЗАПИТАННЯ"
Ти побачиш, де ти помилився.
Тепер можна переходити до практичної частини уроку.
3. Розв'язати в зошиті наступні номери з підручника:
№1468, 1469, 1483, №1471, 1484.
Сьогодні відправляти мені фото з завданнями не треба. На початку наступного уроку (в п'ятницю), я напишу в чаті вайбера прізвища учнів, роботи яких буду перевіряти.
До зустрічі. І нагадую про контрольну роботу, яку я чекаю до 20.00 п'ятниці. Перевіряти всі роботи буду після отримання останньої роботи. Оцінки напишу кожному у приват в понеділок.
24 квітня
Тема: Координатна площина
1. Новий матеріал
Подивитися телеурок "Координатна площина"
Подивитися телеурок "Координатна площина"
2. Закріплення отриманих знань
Закріпити отриманні знання найліпше на практиці. Тому раджу пройти інтерактивний тест з самоперевіркою за зазначеною темою. Ви можете його проходити стільки раз скільки будете вважати за потрібне. Кожного разу натискайте "Переглянути Запитання", щоб побачити правильні відповіді і можливі помилки. Якщо ви вже працювали з таким тестом на попередньому уроці, то в вас не виникне технічних проблем. В іншому випадку подивіться мої рекомендації по роботі з такими вправами на попередньому уроці від 22 квітня.
Маленька порада. Коли я починаю вивчати новий для себе матеріал (в якому багато нових термінів і понять) - я роблю собі маленький конспект, на кшталт глосарія. А щоб вам було легше, запишіть собі таким міні-конспект у вигляді відповідей на питання:
1) Як називають кожну ось координат?
2) Як називають точку перетину осей координат?
3) Як називають пару чисел, що визначає положення точки на площині?
4) Яку координату називають Абцисою точки?
5) Яку координату називають Ординатою точки?
6) На якому місці ЗАВЖДИ пишемо координату х, а на якому координату у точки?
7) Координатні чверті або координатні кути це ...
8) Чому дорівнює абциса точки, яка належить осі ординат (ось У)?
9) Чому дорівнює ордината точки,яка належить осі абцис (ось Х)
3. Опрацювати у зошиті самостійно №1499, 1501, 1502, 1507.
На наступному уроці з метою перевірки отриманих сьогодні знань, дам тест на оцінку. Фото робіт сьогодні не висилайте, я впевнена, що ви в мене відповідальні і дисципліновані особистості. Тим паче, що на наступному уроці опитування все покаже))) В мене зараз першочергова задача - перевірити ваші КР і виставити вам тематичний бал за тему "Множення і ділення раціональних чисел".
До зустрічі Мої найвідповідальніші і найрозумніші учні!!!
27 квітня
Тема:
Побудова геометричних фігур на координатній площині
1. Аналіз контрольної роботи
Діти, дякую вам за своєчасне і якісне виконання контрольної роботи. Аналіз ваших робіт показав, що найбільше труднощів викликало останнє рівняння.\
Тому дуже раджу передивитися відео, в якому детально пояснюється як розв'язуються подібні рівняння. Наводяться приклади трьох рівнянь. Кожне цікаве. Перше аналогічне завданню з контрольної роботи. Тому передивіться відеопояснення і ті хто впорався, і особливо ті, в кого щось пішло не так))
2. а) Опрацюй усно №1515, 1517 ст.268-269 підручника.
б) пригадай, чому дорівнює абциса точки, яка лежить на осі ординат. А що таке абциса, а яку ось називаємо віссю ординат ( сторінка 263-264)?
в) Точка А (5; 0) знаходиться на осі....
Тільки після того, як пригадали відповіді на всі питання,можна переходити до тесту.
3. Тест "Координати" на сайті МійКлас, з метою оцінювання якості засвоєння матеріалу попереднього уроку і виконання домашньої роботи.
Якщо не має технічної можливості виконати зазначений тест, то чекаю фото самостійного виконання у зошиті №1504, №1509 вашого підручника.
4. Новий матеріал
5. Закріплення отриманих знань
Розв'язати самостійно у зошиті №1511, 1518. Фото цих завдань висилати не треба. До зустрічі.
28 квітня
Тема:
Графіки. Приклади графіків залежностей між величинами
Якщо вас "не злякали" ))) задачі №1552 і №1553,то їх фото ви можете мені вислати для оцінювання. За ці задачі низьких оцінок ставити не буду. Це робочий процес.
3. Тест для самоперевірки (алгоритм роботи вам вже відомий, але хто забув як працювати з тестом для самоперевірки, то подивитесь урок від 22 квітня. Там є пояснення)
До нових зустрічей!!!!
29 квітня
Тема:
Повторення.
2. Тест для самоперевірки
3. Виконати в зошиті завдання на фото
№42, 43 обов'язково, але якщо №43 для вас дуже простий і не цікавий, то раджу здолати №44!!!!
Таким чином, в вашому зошиті будуть
або №42,43 (максимальна оцінка 10 бб)
або №42,44 (максимальна оцінка 12бб)
Фото робіт прошу присилати мені ЗАВТРА 30 квітня впродовж дня до 16 годин (це пов'язано з можливостями мого телефону і моїм вчительським завантаженням).
4 травня
Тема:
Повторення.
5. Знаходження дробу від числа? (стор. 69, приклад 2,3)
6. Які числа називають взаємно простими?(стор.22)
7.Які числа називають взаємно оберненими? (стор.73)
4. Розв'яжи в зошиті завдання з фото і надійшли мені до 20.00 для оцінювання. Кожне завдання 2 бб. Додаткове завдання для тих, хто бажає 12 бб.
5 травня
Тема:
Повторення.
3. Для самоперевірки Тест 17 Ділення звичайних дробів (6 клас) (натисни на назву тесту)
4. Самостійно опрацювати в зошиті №420, 424
Сьогодні фото своїх робіт висилати не треба. Завтра я зроблю вибіркову перевірку.
6 травня
Тема:
Повторення.
8 травня
Тема:
Повторення.
Найбільший спільний дільник (НСД) і найменьше спільне кратне (НСК)
1. Перевірка д.з.
Накраща робота Авдасьової Еріки(на 12 бб). Зразок для самоперевірки.
2. Телеурок
3. Практична частина
Завдання на 12 балів, включаючи додаткове. Фото виконаних робіт вислати до 20.00 неділі 10 травня. Термін досить тривалий, тому після 20.00 роботи перевіряти вже не буду.
12 травня
Тема:
Повторення.
2. Повторення матеріалу
В кого не має технічної можливості виконати тест, необхідно виконати вправи на сторінці 209 - 210 №1-№9. Відправити фото роботи для оцінювання. Термін до 14.00 13травня.
13 травня
Тема:
Повторення.
3. З метою закріплення навичок і самоконтролю, виконайте наступні онлайн-тести
Тисни на назву тесту і вперед!!!!
Тест 43 Множення раціональних чисел
Тест 45 Розподільна властивість множення
18 травня
Сьогодні впродовж дня я повідомлю підсумкову оцінки учням, які під час дистанційного навчання проявили сумлінність, відповідальність і високій рівень самопідготовки. Ваші оцінки я напишу кожному в приватних повідомленнях (орієнтовно з 16 до 18 години). Діти, які виконували всі завдання, мають оцінки високого і достатнього рівня практично за всі письмові перевірочні роботи на порталі МійКлас, звільняються від подальшого обовязкового виконання наступних завданнь тут на сайті Наша Математика починаючи з 18 травня. Всі учні, яки отримають сьогодні свої оцінки, можуть продовжувати виконувати завдання виключно за своїм власним бажанням. Кожний раз на наступному уроці я буду розміщувати файл з відповідями для самоперевірки. Мені присалати свої роботи учням, які сьогодні отримають підсумкому оцінку, вже не треба.
Прізвища учнів, які мають не всі виконані роботи з різних причин, або оцінки, які є шанс виправити, продовжують навчання.
1. Джумаєв Максим
2. Краснов Данило
3. Крижановська Ліза
4. Муленко Каріна
5. Насірова Лейла
6. Онипа Євгенія
7. Павленко Олександр
8. Питель Богдан
9. Тупіцін Валентин
10. Черепенчук Володимир
11. Штиль Валерія
1. Пригадаємо тему
2. Тест для самоперевірки з метою пригадати, як розв'язуються типові вправи.
Підсумковий тест "Відношення і пропорції" (натисни назву тесту)
3. Виконати тест Пропорції на порталі МійКлас (завдання відправлено тільки тим учням, прізвища яких я зазначила).
Термін виконання до 14.00 19 травня.
Якщо, ви не побачили своє прізвище у списку і до вас не прилетіла перевірочна робота на сайті МійКлас - ВІТАЮ! Ви своєю системною і сумлінною роботою заробили собі відпочиноксі можливість сконцентруватися на інших предметах, які потребують зараз більше вашої уваги.
19 травня
Тема: Пряма та обернена пропорційна залежність
§20-§24, §26
1. Повторення головних правил і способів розв"язування пропорцій
2 Виконати у зошиті стор.126 № 4,5,6,7,9, стор.130 №683 і зазаначеним вчора учням прислати фото робіт до 12.00 20 травня.
Комментариев нет:
Отправить комментарий